Reis Zuid-Oost Azië van Julia en Wouter - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Reis Zuid-Oost Azië van Julia en Wouter - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Reis Zuid-Oost Azië van Julia en Wouter

Guten Tag. Wij, Wouter en Julia kwamen op het briljante idee om een jaar vooral niet te studeren en wat meer van de wereld te gaan zien. Zo gezegd, zo gedaan. Op 26 januari 2013 zullen Wouter en ik vergezeld door 4 helden die onze vlucht mogelijk hebben gemaakt vanaf Brussel richting Bangkok, Thailand vliegen. Vanaf daar zal de pret beginnen en zullen wij als ware toeristen door Bangkok fietsen, rennen, huppelen etc. Na een aantal dagen Bangkok, reizen Wouter en ik samen verder richting Mae Sot om vanaf daar zes dagen 'into the wild' te gaan (officieel de 'Umphang Trek'). Slapen bij locals, olifantentocht, boottochten, mooie mooie natuur etc. Na deze zes dagen is onze agenda zo ongeveer leeg en zullen wij per dag bedenken welke richting we op zullen gaan. Tot 31 maart zullen wij dus ergens in Zuid-Oost Azië te vinden zijn, verslagen en foto's zullen hier zo af en toe verschijnen. Vanaf 1 april zullen wij terug keren naar Nederland om jullie weer te verblijden met onze aanwezigheid. Voor nu wat liefde en Adios Amigos!